NEONSTUDIO Általános Szállítási és Szerződési Feltételek

A Szállító azonosítása

A NEONSTUDIO katalógusaiban történő vásárlás esetén az Ön szerződéses üzleti partnere minden esetben Vízkezelés és Laborpartner Kft. (1145 Budapest, Jávor utca 5/b, adószám: 24330404-2-42) a továbbiakban Szállító.

A Vásárlók azonosítása

A NEONSTUDIO oldalán a vásárlás nem regisztrált és regisztrált látogatók számára egyaránt lehetséges. A rendelés véglegesítésével szerződés jön létre Szállító és a rendelést feladó személy, illetve a rendelést feladó személy által képviselt más személy, szervezet, gazdasági társaság, a továbbiakban Vásárló között, az alábbi feltételekkel.

A termékek és azok kiválasztása

A NEONSTUDIO katalógusaiban az ott megjelenített és termékleírással bemutatott termékeket ajánljuk megvásárlásra. Az egyes termékeket a megrendelést követően kizárólag a megrendelést végző Vásárló kifejezett kérésére gyártjuk le és külső szolgáltató igénybevételével kézbesítjük a megrendelésben megjelölt címre. Megrendeléskor a termék legyártására és kézbesítésére vonatkozó szerződés jelen szállítási és szerződési feltételek mellett együttesen jön létre. Szállító kötelezettséget vállal a megrendelt termékek általa vállalt határidőben történő kézbesítésére, Vásárló pedig a megrendelt termékek és szolgáltatások ellenértékének megfizetésére és azok átvételére.

A NEONSTUDIO katalógusaiban törekszünk a termékeket a lehető legpontosabban bemutatni, ennek ellenére az elektronikus ábrázolások, különösen a színek tekintetében eltérhetnek a valóságostól. Kérjük, gondosan válassza ki Vásárlóként az Ön által megvásárolandó terméket. A fentiekben leírtak figyelmen kívül hagyásából származó reklamációkat sajnos nem áll módunkban elfogadni, felelősséget a fenti eltérések esetében nem vállalunk.

A termékek kiválasztása a kosárba helyezéssel történik. A kosárba helyezett termékek törölhetők, illetve mennyiségük a vásárlás folyamán módosítható. A rendelés véglegesítését követően minőségi és mennyiségi változtatásra nincs lehetőség.

Tekintettel arra, hogy a vásárolt termékeket Szállító a Vásárló kifejezett kérésére gyártja le, és nincs módja a termékeket más Vásárló részére értékesíteni, mivel az személyhez kötött, Vásárló a megrendeléssel egyoldalúan vissza nem vonható kötelezettséget vállal a termékek átvételére és az ellenérték megfizetésére.

Gyártási határidő

A termékek várható gyártási ideje 2-3 hét.

A termék gyártási határidejét a megrendelés visszaigazolásától kell számolni.

Fizetés banki átutalással vagy készpénz befizetéssel: A Vásárló vállalja, hogy a rendelést követő legkésőbb 5 munkanapon belül Szállítónak a rendelés visszaigazolásban megjelölt bankszámlájára átutalással fizeti meg a vásárlás ellenértékét, gondosan hivatkozva a rendelésszámra. A fizetés Szállító bankszámlájára készpénzben is megtehető az OTP Bank Nyrt. bármely magyarországi bankfiókjában, szintén a rendelésszámra való gondos hivatkozással. A vásárolt termékek gyártása csak a rendelés teljes ellenértékének bankszámlánkra történő megérkezését követően kezdődik, a Szállító által vállalt szállítási határidőt ehhez képest szükséges kalkulálni.

Elállás lehetősége a Vásárló részéről

Tekintettel arra, hogy Szállító a vásárolt termékeket a Vásárló kifejezett kérésére gyártja le, a Vásárlót a megrendelést követően a szerződéstől történő egyoldalú elállási jogosultság nem illeti meg.

Amennyiben Szállító részéről a teljesítés nem történik meg legkésőbb a vállalt határidőt követő 30. munkanapon, és a teljesítés módjáról és/vagy határidejéről nem jött létre új megállapodás a Szállító és a Vásárló között, akkor a Vásárló jogosult a megrendeléstől egyoldalúan elállni. Ebben az esetben Szállító köteles az előzetesen kifizettet vételárat Vásárlónak visszafizetni. A visszafizetés költségei teljes egészében Szállítót terhelik.

Elállás lehetősége Szállító részéről

Amennyiben az ellenérték kifizetése banki átutalás esetén nem történik meg a fizetési módoknál meghatározott időben, akkor Szállító jogosult a szerződéstől egyoldalúan elállni. A szerződés ily módon történő, teljesítés nélküli megszűnése esetén sem Szállítót, sem Vásárlót semmilyen további kötelezettség nem terheli.

Adatkezelés

A regisztrált felhasználók, valamint a Vásárlók hozzájárulásukat adják, hogy Szállító a tudomására jutott adatokat az ahhoz szükséges mértékben és célból, a személyes adatok védelméről és a közérdekű adatok nyilvánosságáról szóló 1992. évi LXIII. törvény rendelkezéseinek megfelelően elektronikusan tárolja, azokat feldolgozza és kezelje. Szállító a birtokába jutott adatokat a megrendelés teljesítésétől eltérő célra kizárólag Vásárló előzetes írásbeli hozzájárulása esetén használja fel.

Egyéb rendelkezések

Jelen általános szállítási és szerződési feltételektől Szállító részéről kizárólag Szállító ügyvezetői jogosultak az egyedi szerződésben eltérést engedni.

Amennyiben az Általános Szállítási és Szerződési Feltételek valamely pontja érvénytelen, hatálytalan vagy jogszabályba ütköző, a szerződés további pontjai érvényben maradnak. Az érvénytelen részek helyébe a Magyarországon mindenkor hatályos jogszabályok lépnek.

A Felek jelen általános szállítási és szerződési feltételek alapján létrejött szerződéséből eredő mindennemű jogvita esetére kikötik a magyar jog alkalmazását, illetve a magyar bíróságok joghatóságát.

Jelen általános szállítási és szerződési feltételek a távollévők között kötött szerződésekről szóló 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet 3. §-ában előírt fogyasztói tájékoztatónak is minősül.

Budapest, 2023. szeptember 30.

Vízkezelés és Laborpartner Kft.

Jelen általános szerződési feltételeket megismertem, és azokat elfogadom.